Cursus / workshop Onderdeel van:

Over deze cursus

Luister samen naar een verhaal.

Lees samen de krant.

En praat er samen over.

Met een lekker kopje koffie!

 

Elke eerste vrijdag van de maand:

6 maart

3 april

1 mei

(meer data volgen)

Vakgebieden

Taal

Duur & tijd

Aanvangsdatum: 06-03-2020
Duur:
Dag: Vrijdag
Tijd: 11.00-12.00 uur

Prijs

€ 0,00

Locatie

Helftheuvelpassage 109
5224 AC Den Bosch

Contact

Email: jitskeblom@babeldenbosch.nl
Telefoonnummer 2: 073 6802900
  Reacties
Er zijn nog geen reacties. Je kunt als eerste reageren door het formulier in te vullen.
Reageer